Villa, vovve, kombi och en VÄLDIGT efterlängtad son!!!
Hoppas ni hade trevligt hos oss på Isaberg! :)HälsningarMarie, Receptionen Isaberg
Hej! Ja vi hade ett par riktigt bra dagar hos er, och det är väldigt troligt att vi kommer tillbaka till er fina camping. Cecilia
Hoppas ni hade trevligt hos oss på Isaberg! :)
SvaraRaderaHälsningar
Marie, Receptionen Isaberg
Hej! Ja vi hade ett par riktigt bra dagar hos er, och det är väldigt troligt att vi kommer tillbaka till er fina camping. Cecilia
SvaraRadera