torsdag 16 augusti 2012

Isaberg


2 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade trevligt hos oss på Isaberg! :)

    Hälsningar
    Marie, Receptionen Isaberg

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja vi hade ett par riktigt bra dagar hos er, och det är väldigt troligt att vi kommer tillbaka till er fina camping. Cecilia

    SvaraRadera