Börjesson´s
Villa, vovve, kombi och en VÄLDIGT efterlängtad son!!!
lördag 15 september 2012
Mamma du är söt som en ängel. Men jag då säger pappa. Du är söt som en ful blomma med dåligt humör....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar