Villa, vovve, kombi och en VÄLDIGT efterlängtad son!!!
lördag 25 augusti 2012
Liseberg!!
Liseberg var en riktig hit!! Max åkte massor. Stora bergbanan åkte han två gånger. Likaså Colorado och gamla nyckelpigan. Ju fortare det går desto bättre verkar det som. Men roligast var nog ändå Colorado o flumride för då blev man ju blöt :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar